Se termină după:

z
o
m
s

Reclamații

Procedura pentru reclamația produsului

În cazul în care produsul nu este conform cu specificația, eventual a apărut un defect de fabricație la produs în termenul legal, vă rugăm să procedați potrivit instrucțiunilor de mai jos:

  1. Completați online procesul-verbal de reclamație pe care îl găsiți mai jos. În formular trebuie să fie completate toate pozițiile marcate cu asterisc. Mai ales trebuie să descrieți clar defectul.
  2. Împachetați produsul cu atenție în ambalajul de transport și expediați-l recomandat pe adresa:
    All4Customer, s.r.o.
    Pohraniční 25, 703 00 Ostrava
  3. Îndată ce preluăm produsul în depozit, vom efectua verificarea justificării reclamației dumneavoastră.
  4. Dumneavoastră veți fi informați prin e-mail despre soluționarea reclamației. Produsul reparat sau înlocuit va fi expediat pe adresa dumneavoastră. În cazul în care produsul nu poate fi reparat și nu se mai vinde, banii vor fi restituiți în cuantumul integral al produsului reclamat. În cazul în care ați cumpărat doar acest produs (pe factură nu se află alte articole), vi se vor restitui și cheltuielile dumneavoastră cu prima trimitere a produsului.
  5. În cazul în care vi se vor restitui mijloacele financiare și sunteți plătitor de TVA, este necesar ca nota de credit semnată – actul fiscal rectificat să ne fie trimis înapoi. Îl puteți trimite scanat prin e-mail sau clasic prin poștă. După ce primim înapoi nota de credit semnată, se va efectua plata prin transfer bancar în contul menționat în formular.

Vă mulțumim pentru cooperare și respectarea prezentelor instrucțiuni. Doar așa putem restitui mijloacele financiare sau putem finaliza reclamația spre satisfacția dumneavoastră și într-un timp cât mai scurt.

1. Informații despre produs

2. Informații despre client