Când va fi expediat și livrat pomul de iarnă?
Toți pomii de iarnă sunt pe stoc și expediem zilnic (în zilele lucrătoare) 9. 2024. În mod standard, pomii de iarnă sunt livrați în timp de 3-5 zile lucrătoare. Înainte de expedierea pomului de iarnă vă vom trimite un e-mail informativ împreună cu codul de urmărire cu ajutorul căruia puteți urmări unde se află curent pomul dumneavoastră de iarn.
Care este înălțimea și lățimea pomului de iarnă?
Aceste informații sunt întotdeauna date în detaliu pentru fiecare arbore.
Include înălțimea specificată a pomului de iarnă și înălțimea soclului?
Da, toate înălțimile pomilor de iarnă includ și soclul.
Face soclul parte din livrare?
Da, soclul metalic de calitate pentru pomul de iarnă este parte componentă a fiecărei livrări.
Obs.: Unele modele la care lichidăm stocul pot fi echipate cu un soclu de plastic, această informație fiind menționată în detaliile produsului.
Din câte piese este compus pomul de iarnă?
Numărul de piese depinde de mărimea pomului de iarnă:
- Mărimea 120 cm și 150 cm – compus din 1 sau 2 piese
- Mărimea 180 cm – 250 cm – compus din 2 sau 3 piese
Are coletul dumneavoastră întârziere?
Coletul nu se mai află la noi, vă rugăm să contactați compania de transport GLS care vă va comunica detalii. Vă mulțumim.
Urmărirea expedierii DPD
e-mail: info@dpd.cz
telefon: +420 225 373 373
(în fiecare zi de la 7:00 a.m. la 6:00 p.m.)
Cât timp necesită asamblarea pomului de iarnă?
Asamblarea pomului de iarnă este foarte simplă și prima asamblare nu ia mai mult de 2 minute. Aranjarea ulterioară a crenguțelor și fasonarea după placul dumneavoastră ia aproximativ 5 – 10 minute.
Cum trebuie să asamblez pomul de iarnă?
- Scoateți pomul de iarnă din cutie.
- Asamblați soclul.
- Introduceți partea inferioară a pomului de iarnă în soclu și fixați bine.
- Asamblați treptat pomul de iarnă. Recomandăm să asamblați începând cu partea inferioară și terminând cu vârful.
- Întindeți și fasonați crenguțele în forma cerută.
Care este diferența între diferitele tipuri de ace de conifere?
Mai mult aflați în articolul nostru ace de conifere 2D, 3D a 100 % 3D jehličí. Care este diferența dintre acestea?
Prin ce modalitate voi fi informată despre starea comenzii?
Despre starea comenzii vă vom informa cu ajutorul e-mailului. În mod standard, expediem trei tipuri de e-mailuri.
- Primirea comenzii – emailul este trimis automat în momentul expedierii comenzii.
- Pregătit pentru expediere – emailul este trimis de către angajatul nostru în momentul în care coletul este pregătit și așteaptă să fie predat la compania de transport.
- Expedierea coletului – emailul este trimis de către angajatul nostru în momentul predării coletului împreună cu comanda către compania de transport.
În cazul unor schimbări acute sau neașteptate vă vom contacta telefonic pe telefonul introdus în momentul plasării comenzii.
Este posibilă cumpărarea și ridicarea personală a pomului de iarnă?
Cumpărarea este posibilă doar prin intermediul e-shopului nostru www.bradulmosului.ro. Nu este posibilă nici ridicarea personală. Livrarea pomului de iarnă se face doar prin intermediul companiei de transport.
Până când este posibil a comanda pomul de iarnă?
Ultima zi când este posibil a comanda pomul de iarnă este data de 17. 12. 2024. Însă recomandăm să comandați pomul de iarnă în avans pentru că, odată cu apropierea Crăciunului, s-ar putea să nu mai fie disponibile toate tipurile și mărimile.
Îndeplinesc pomii de iarnă normele de securitate?
Pomii noștri de Crăciun artificiali sunt fabricați din materiale de calitate superioară și îndeplinesc cele mai stricte standarde ale UE.
Este posibil a comanda un pom de iarnă mai înalt de 250cm?
Da, putem asigura și pomi de iarnă având înălțimea de peste 250 cm. Toate comenzile de acest tip vor fi soluționate în mod individual. În cazul în care vă interesează un pom de iarnă mai înalt, rugăm să ne contactați pe e-mailul info@bradulmosului.ro.
Cum trebuie să procedez în cazul în care doresc să modific comanda mea?
Bineînțeles, modificarea comenzii este posibilă. Într-un astfel de caz vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail info@bradulmosului.ro. Este important ca toate modificările comenzii să fie trimise încă înainte de predarea coletului către compania de transport.
Sunteți plătitori de TVA?
Da, suntem plătitori de TVA. Pentru comenzile corporative se poate deduce TVA-ul.
Aveți și vânzare angro?
Da, vă rog să ne contactați.
Tomáš Turoň
info@bradulmosului.ro
+420 724 708 057 (doar pentru angro)